سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول کاربران

ما اینجاییم تا به سوالات شما پاسخ دهیم. 
این که در گزارش اعلام شده است "ارسال شده" به این معنی است که توسط گیرنده دریافت شده است یا اینکه فقط از طرف ما ارسال شده است؟
یعنی پیامک از طرف ما به به مخابرات ارسال شده است ، اینکه دقیقا به گوشی مخاطب رسیده یا خیر پس از کلیک بر روی گزینه "به روز نمایی گزارش تحویل " قابل استعلام است.
از موبایل به یکی از شماره های پنل پیامک انجام دادم (مثلا 1000xxxx) ولی پیامی در پنل دریافت نمیشود. لطفا بررسی کنید.
بر روی هر پنل ممکن است چند شماره عمومی ( اشتراکی ) و یک یا چند شماره اختصاصی در اختیار شما قرار داده شده باشد ، باید دقت بفرمایید که فقط شماره های اختصاصی هستند که دریافت دارند . در صورتی که هیچ یک از شماره های شما اختصاصی نیستند میتوانید یک یا چند شماره اختصاصی دلخواه جهت ارسال و دریافت خریداری نمایید.
من چند منشی پیامک تعریف کردم ولی با ارسال پیامک به سامانه همه منشی ها برای من ارسال می شود ، لطفا راهنمایی فرمایید.
کار منشی پیامک این است که در صورتی که یک پیامک به سامانه ارسال شد عینا متنی که شما تعیین کرده اید بدون هیچ شرطی برای مخاطب ارسال گردد.

ارسال پیامک

باید ها و نباید های ارسال پیامک

شارژ و هزینه

باید ها و نباید های هزینه ها، شارژ و عودت

قصد شارژ کردن پنل را توسط شارژ الکترونیک دارم ولی هنگام کلیک بر روی گزینه پرداخت وارد درگاه بانک نمی شود ، لطفا راهنمایی کنید
این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.
پنل را از طریق گزینه شارژ حساب شارژ کردم و الان حساب من مثبت است ولی در بخش ارسال پیامک قادر به ارسال نیستم و هیچ شماره ای جهت انتخاب وجود ندارد ، راهنمایی بفرمایید
پس از پرداخت وجه پنل شما فعال شده است اکنون نوبت تکمیل مدارک شما از بخش "ارسال مدارک" در بالای صفحه می باشد ، پس از اینکه کپی کارت ملی خود را از طریق این بخش ارسال کردید منتظر بمانید تا مدارک شما توسط کارشناسان تایید شود .
آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد ؟
خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.
آیا برای استفاده از خدمات پیام کوتاه نیاز به نصب نرم افزار خاصی هست ؟
این سامانه کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، اوپرا و... ) دارید. در صورتی که مرورگر (Browser) شما قدیمی است آن را حتما به روز کنید. مروگر پیشنهادی ما برای استفاده از این سامانه "فایرفاکس" می باشد که هم اکنون پرطرفدار ترین مرورگر جهان است.
آیا از طریق اینترنت Dial-Up (کارت اینترنت ) هم میتوانم از این سامانه استفاده کنم ؟ و اگر سرعت اینترنت من پایین باشد تاثیری در ارسال پیامک خواهد داشت ؟
بله از طریق هر اینترنتی ، حتی GPRS (اینترنت از طریق سیم کارت تلفن همراه) میتوانید از این سامانه استفاده نمایید ، سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور ما انجام خواهد شد .
سرعت ارسال پیامک از طریق این سامانه به چه صورت می باشد ؟
سرعت ارسال پیامک در این سامانه بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین 30 تا 50 پیامک در هر ثانیه می باشد. (1800 تا 4000 پیامک در دقیقه)

اینترنت و سرعت ارسال

باید ها و نباید های سرعت و کاربرد و اینترنت

برای شرکت ها و ادارات و موسسات چه مدارکی لازم است ؟
کپی کارت ملی نماینده شرکت که با پنل کار می کند به همراه کپی روزنامه رسمی ، آگهی تاسیس یا صفحه اول اساسنامه را ارسال فرمایید.
آیا خط اختصاصی ارسال پیامک را میتوانم به دلخواه انتخاب کنم ؟ میتوانم چند خط اختصاصی در کنار هم داشته باشم ؟
بله شما میتوانید علاوه بر شماره های موجود در پنل یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظر خرید بفرمایید. از لحاظ فنی شماره های 1000 قابلیت انتخاب کامل دارند یعنی شما میتوانید 10 رقم بعد از شماره 1000 را به شکل 1000XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نمایید (مثلا شماره 10009121234567) ، در مورد شماره های 3000 میتوانید 6 رقم آخر را به دلخواه انتخاب نمایید 3000NNNNXXXXXX (مثلا 30002176332211) که (NNNN (2176 سر شماره شرکت بوده و قابل انتخاب نیست .
من از شرکت دیگری یک پنل خریداری کرد ام و چندین شماره در آنجا دارم ، آیا امکان انتقال شماره ها به شرکت شما وجود دارد ؟
بله ، این امکان وجود داشته و به سادگی قابل انتقال است ، کافیست شرکتی که شما قبلا از آنها سرویس میگرفتید یک نامه به اپراتور ارسال نمایند و اعلام کنند که شماره ها را به شرکت نیازپرداز انتقال دهند.

خطوط اختصاصی و عمومی

باید ها و نباید های خطوط

چرا کیوسک هوشمند نیازپرداز ؟
کیوسک هوشمند نیازپرداز ، اولین در نوع خود در کشور می باشد " تا کنون استندی با قابلیت تاچ و امکانات متنوع با قابلیت بروزرسانی، اتصال به سامانه پیامکی و افزایش خودکارامکانات بساخته نشده است 
چگونه کیوسک هوشمند ارتباط با مشتری را خریداری کنیم ؟
امکان خرید کیوسک هوشمند بصورت مستقیم از سایت نیازپرداز بصورت پرداخت آنلاین با درگاه امن بانکی وجود دارد، همچنین امکان کارت به کارت و ثبت فیش واریزی نیز وجود دارد.
آیا کیوسک هوشمند دارای پنل پیامکی پیشرفته می باشد ؟
با خرید هر دستگاه ، یک پنل اس ام اس هدیه برای شما فعال خواهد شد. پنل پیامکی نیازپرداز تمام امکانات یک پنل پیشرفته را در اختیار شما قرار خواهد داد و می توانید در کنار استفاده از کیوسک خود از مزایای پنل پیامکی خود نیاز استفاده نمایید.

کیوسک هومشند

باید ها و نباید های سرعت و کاربرد و اینترنت

نماینده شما هستم چطور میتوانم سامانه را بر روی دامنه اختصاصی خودم داشته باشم ، و برای خود لوگوی اختصاصی و متن کپی رایت و... تعیین کنم ؟
نمایندگان میتوانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند ، کافیست ابتدا یک دامنه از یک شرکت معتبر ثبت دامنه تهیه کرده سپس DNS های دامنه خود را روی DNS های شرکت تنظیم نمایند (ns1.hira.ir و ns2.hira.ir) تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند ، دقت نمایید برای زیر دامنه نباید روی آیپی Redirect شود بلکه باید در بخش DNS Server یک A Record اضافه گردد . نمایندگان محترم به صورت کلی نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و از طریق بخش لوگو ها میتوانند اطلاعات کلی سامانه و تعرفه های خود را در صفحه لاگین قرار دهند ، چنانچه نماینده بخواهد در یک وب سایت جداگانه صفحه لاگین خود را قرار دهد نیاز به میزبانی مجزا خواهد داشت . نمایندگان میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و...) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .
شماره کارت و شماره حسابم را در بخش مدیریت حساب ها وارد کردم ولی پرداخت الکترونیک انجام نمی گیرد ، لطفا توضیح دهد .
برای فعال سازی پرداخت الکترونیک باید با بانک مورد نظر تماس گرفته و درخواست فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیک بدهید ، بانک های پیشنهادی ما به ترتیب بهترین سرویس دهی به شرح زیر است

پارسیان

ملت

پاسارگاد

من از یکی از بانک های فوق درگاه الکترونیک تهیه کرده ام طبق راهنمای بالای صفحه مدیریت حساب عمل کردم ولی در هنگام پرداخت توسط کاربرانم با خطای 22 (یا خطای 24 یا مشابه... ) روبرو می شوم لطفا راهنمایی بفرمایید؟
  • در هنگام عقد قرارداد و دریافت درگاه باید آیپی بانکی مارا به بانک اعلام بفرمایید ، همچنین در صورتی که با بانک پارسیان قرارداد بسته اید باید به ایشان بفرمایید تا در گاه را روی PECCO24 تنظیم نمایند

سوالات نمایندگان

باید ها و نباید های نمایندگی

اس ام اس آرام راهکاری مطمئن برای جذب و ماندگاری مشتریان شما!

جهت اطلاعات از خدمات مجموعه ما میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. knhnتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا